четверг, 30 января 2014 г.

З 04.12 по 08.12 у КУСЗОШ №18 проходить тиждень правових знань.

Дякуємо представнику Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Андрієнко М.В. за цікаву та змістовну правову годину серед учнів 9 класу.
















9 грудня 2017 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства

Вітаємо призерів міської олімпіади:

Ісаєву Олену - І місце (9 - А) КУССШ №25
Перебийніс Вікторію - ІІІ місце (9 - А) КУССШ №25
Кузьменка Всеволода - ІІІ місце (9 - А) КУССШ №25
Адаменко Олександру - ІІІ місце (9 - В) КУСЗОШ №18
Піддубну Аліну - ІІІ місце (10 -Б) КУССШ №25

Бажаємо подальшого успіху та перемог!!! 


На базі Сумської філії ХНУВС 21 - 22 жовтня 2017 року відбувся ІІ міський турнір юних правознавців. Взяло участь 16 команд м. Суми.

                                             Вітаємо призерів турніру: 


            Команда "Юристки-феміністки" (КУСЗОШ №18) -  ІІІ місце 


                           Команда "Success"  (КУ ССШ №25) - ІІІ місце


                                   Молодці!!! Бажаю подальших перемог.








З 02.10 по 06.10 у КУСЗОШ №18 проходив тиждень правових знань, який був присвячений Дню юриста. Учні 9-х класів з задоволенням прийняли участь у різних заходах школи. Виношу подяку учням 9 - Г класу за проведення цікавих та змістовних інформаційних хвилинок серед учнів 5 - 8 класів.




12 квітня 2017 року на базі СНАУ відбулася ХІІ мультимедійна олімпіада з історії.

Вітаємо призерів КУСЗОШ №18

Титаренко Поліна 11-А

Неронов Роман 11-А

Артемчук Артем 11-А

Малюк Алла 10-А

МОЛОДЦІ!!!





29 березня 2017 року на базі КУ СЗОШ №15 за ініціативи Інформаційно-методичного центру м.Суми працювали методичні майданчики для вчителів за напрямками:
1. "Проектна технологія навчання"
2. "Технологія розвитку критичного мислення"
3. "Ігрова технологія"
4. "Інтерактивна технологія навчання"






17 грудня відбувся ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства в Сумській області.
Вітаю призера СЗОШ №18
ученицю 11 - Б класу
Клочко Анжелу - ІІІ місце.
Бажаю подальших перемог!
      3 грудня відбувся ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з правознавства
                                                          в м.Суми  
         Вітаю призерів СЗОШ №18 та ССШ №25 

         Клочко Анжелу 11 - Б клас - І місце
         Пономаренко Галину 9 - А клас - ІІ місце
         Піддубну Аліну 9 - В клас - ІІ місце

          Бажаю подальших перемог!!!    
        

                           
                                                   21 - 22 жовтня





23 березня в КУСЗОШ №18 відбулася педрада, на якій розглядалися питання правовиховної роботи в школі. Я як учитель правознавства та класний керівник 10-А класу виступила з теми "Знання учнями своїх прав та обов'язків - один із шляхів попередження серед учнів старших класів випадків правопорушень". Доповідь та презентація на сторінці "Правознавство"


Зі святом, рідні, кохані, шановні, прекрасні.
Нехай весна живе у вашому серці
Щодня, за будь - якої погоди та при будь - якому настрої.
А настрій - нехай вам забезпечують ті, хто поряд,
хто любить вас і кого любите ви!

        
 Шановні колеги! Запрошую Вас переглянути мій майстер - клас.
    Тема досвіду 
"Формування правових компетентностей учнів у полікультурному
      середовищі шляхом використання інтерактивних методів навчання"







13 лютого на уроці практичного права в 9 класі ми разом з учнями з'ясовували: "Навіщо в школі вивчати правознавство", "Яких правил треба дотримуватися". Відповіді були цікавими та дискусійними. 
До вашої уваги відповіді учениць 9-Г класу.
"Навіщо вивчати правознавство"
"Мій кодекс поведінки"











 5 лютого відбулася зустріч учнів нашої школи з працівниками районного суду м. Суми. Під час цієї зустрічі вдалося поспілкуватися з суддею цього суду, а також відвідати судове засідання. Ми дякуємо за цікаву екскурсію і сподіваємося на подальшу співпрацю. 


З 27 по 30 січня 2015 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІ (обласний) конкурс "Учитель року - 2015" .
Я стала переможцем у номінації "Правознавство". Сподіваюсь, мені випаде нагода прийняти участь у заключному етапі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015", бо Сумщина - це батьківщина великого педагога Макаренка А.С., це земля, де здавна шанувалася вчительська праця, це край, де педагогічні традиції житимуть вічно.

Click to enlarge image P1012323.JPG



Click to enlarge image P1012323.JPG



      
 З батьками 10-А класу був проведений правовий всеобуч з елементами тренінгу з теми "Права та обов'язки  батьків".

Правовий всеобуч "Права та обов'язки батьків" Дякую Вам шановні батьки! on PhotoPeach


Я дякую всім батькам та бабусям за участь. Особлива подяка моїм ученицям Скрипник Єлизаветі та Геренко Анастасії за чудову вікторину, яку вони провели для батьків.



Знання своєї справи допомогло мені вибороти І місце на І(міському) етапі  Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2015"у номінації "Правознавство". Я дякую всім, хто допоміг мені прийти до перемоги, а особливо учням, вчителям, батькам КУ СЗОШ №18. Окрема подяка конкурсантам, які були не конкурентами, а підтримкою для мене. 
Дякую!!!
 
Ми класна команда, а не конкуренти! Чи не так!?

                                   



       


          Наша школа - це храм науки,
         символ європейської освіти,
         символ плідної співпраці,
        символ величезної працелюбності,
       символ успіху та щасливого дитинства


    

          

Емблема нашої школи
                                                               


20 комментариев:

  1. Запрошуємо Вас до участі у міжнародних проектах на ePals Global Community для створення спільних творчих робіт у мережі з країнами світу. Можна переглянути за посиланням www.epals.com

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    2. Дякую за запрошення! Це цікава пропозиція!

      Удалить
  2. Галина Володимирівна! Дуже дякую Вам за надану інформацію на сторінках блогу. Я використовувала на класних годинах розробки Ваших заходів, а також мене зацікавили презентації.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую, знайшла для себе багато корисної інформації.

    ОтветитьУдалить
  4. Очень содержательный блог,особо для себя отметил презентации и внеклассные мероприятия,которые активно собираюсь использовать в своей педагогической деятельности. Спасибо автору!

    ОтветитьУдалить
  5. Скажіть, будь ласка, чи не маєте Ви корисної інформації з історії Сум та Сумщини? Особливо мене цікавлять документи, в яких є закони часів Харитоненка. Чи використовуєте Ви щось подібне на своїх уроках?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я дякую вам, що ви постійно спілкуєтеся зі мною.Ви ставите гарні питання. Я маю корисну інформацію з історії Сумщини. Цікавою є книга під редакцією В. Ю. Голубченка "Сумщина в історії України".

      Удалить
  6. Доброго дня, шановна! Я скористалася Вашою порадою та переглянула книжку з історії Сумщини. Я б хотіла запропонувати Вам провести онлайн-урок з учнями 10х класів щодо розгляду Конституцій України та англомовних країн. До того ж, це буде бінарний, бо я викладаю англійську мову. Будь ласка на мій блог відправте свій телефон.

    ОтветитьУдалить
  7. Галина Володимирівна! На сторінках Вашого блогу я знайшла багато корисної інформації та розробок заходів. Із задоволенням використовую на своїх класних годинах. Дякую Вам за допомогу.

    ОтветитьУдалить
  8. Галино Володимирівно! Дякую за Ваш змістовний та цікавий блог, де можуть почерпнути багато корисної інформації як досвідчені педагоги, так і студенти педагогічних вишів!

    ОтветитьУдалить
  9. Бажаю вам успіхів. Ви заслуговуєте на перемогу .

    ОтветитьУдалить
  10. Я ТЕПЕРЬ ВЫПОЛНЯЮ ФИНАНСИОННО ИЗ-ЗА КРЕДИТА, ПОЛУЧЕННОГО МНЕ ОТ Бенджамина Ли. Я хотел бы довести это до сведения общественности о том, как я связался с господином Бенджамином после того, как потерял работу и получил отказ в ссуде в моем банке. и другое финансовое учреждение из-за моего кредитного рейтинга. Я не мог платить за детей. Я задерживала оплату счетов, меня собирались выгнать из дома из-за моей неспособности платить за квартиру. Именно в этот период моих детей забирали у меня приемные семьи. Затем я отправился искать средства в Интернете, где я потерял 3670 долларов, которые я одолжил у друзей, которые меня украли две компании, занимающиеся онлайн-кредитованием. Пока я не прочитал о том, что мистер Бенджамин Ли помогает людям с ссудой в Интернете, в котором было указано это электронное письмо (247officedept@gmail.com) где-то в Интернете, я все еще не был убежден из-за того, через что мне пришлось пройти, пока мой родственник, который духовенство также рассказало мне о действующей схеме ссуд по очень низкой процентной ставке 2 %% и прекрасных условиях погашения без штрафа за просрочку платежа. У меня нет другого выбора, кроме как связаться с ними, что я сделал через текст + 1-989-394-3740, и г-н Бенджамин ответил мне. получить кредитное уведомление о сумме кредита в размере 400 000 долларов США, на которую я подал заявку. Я эффективно использовал ссуду, чтобы выплатить свои долги и начать свой бизнес, и сегодня я и мои дети так счастливы и удовлетворены. Вы также можете связаться с ними по электронной почте: (247officedept@gmail.com) Горячая линия WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Почему я это делаю? Я делаю это, чтобы спасти как можно больше людей, нуждающихся в ссуде, чтобы не стать жертвами мошенничества в Интернете. Спасибо и благослови вас всех, я Александр Артем из БК Horizon Park, Украина.

    ОтветитьУдалить