Критерії полікультурної вихованості школярів
Формування полікультурної особистості є складним та насиченим процесом, який вимагає не лише знань про особливості розвитку дитячої особистості, а й усвідомлення неминучості її існування в багатокультурному, різноетнічному просторі, необхідності формування в неї готовності до спілкування з представниками різних країн, етносів, з людьми, які відрізняються не лише кольором шкіри чи мовою, а й звичками, традиціями, щоденними ритуалами.
Полікультурна вихованість - якість інтегрована, вона складається з ряду повязаних між собою характеристик. З цієї причини виділено такі критерії та показники, що характеризують полікультурну вихованість учнів:
- володіння національною культурою (знання учнями своєї національної приналежності, звичаїв, традицій, символів, відомих представників свого народу);
- інтеркультурний критерій, що характеризується півнем інформованості учнів про культуру інших народів та мотиваційною спрямованістю вивчення іноземної мови;
- емоційний критерій (визначається рівнем розвитку в учнів толерантності, терпимого ставлення до представників іншої культури).
Відповідно до рівня сформованості кожної із зазначених якостей визначається рівень вихованості школяра, його готовність до існування в багатокультурному суспільстві.
Комментариев нет:
Отправить комментарий