Критерії полікультурної вихованості школярів

   Формування полікультурної особистості є складним та насиченим процесом, який вимагає не лише знань про особливості розвитку дитячої особистості, а й усвідомлення неминучості її існування в багатокультурному, різноетнічному просторі, необхідності формування в неї готовності до спілкування з представниками різних країн, етносів, з людьми, які відрізняються не лише кольором шкіри чи мовою, а й звичками, традиціями, щоденними ритуалами. 
   Полікультурна вихованість - якість інтегрована, вона складається з ряду повязаних між собою характеристик. З цієї причини виділено такі критерії та показники, що характеризують полікультурну вихованість учнів:

  • володіння національною культурою (знання учнями своєї національної приналежності, звичаїв, традицій, символів, відомих представників свого народу);
  • інтеркультурний критерій, що характеризується півнем інформованості учнів про культуру інших народів та мотиваційною спрямованістю вивчення іноземної мови;
  • емоційний критерій (визначається рівнем розвитку в учнів толерантності, терпимого ставлення до представників іншої культури).
  Відповідно до рівня сформованості кожної із зазначених якостей визначається рівень вихованості школяра, його готовність до існування в багатокультурному суспільстві.

Комментариев нет:

Отправить комментарий